Informacja dla mieszkańców gminy

Sekretarz Gminy
Drukuj


Zgodnie z zapisami art. 28aa ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy. W br. Wójt przedłoży raport na sesji Rady Gminy w dniu 27 maja 2021 r. Debata nad raportem odbędzie się na sesji w miesiącu czerwcu.

W debacie nad raportem o stanie gminy mogą zabierać głos mieszkańcy gminy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami - co najmniej 20 osób. W zgłoszeniu musi zostać podane imię i nazwisko oraz adres zamieszkania zgłaszającego. Adres zamieszkania jest istotny z uwagi na to, że w debacie mogą brać udział tylko mieszkańcy gminy.

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu 26 maja 2021 r. tj. do godz. 15.30 w sekretariacie Urzędu Gminy Łęki Szlacheckie pokój nr 18.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Prosimy o przestrzeganie terminów składania zgłoszeń.