Łęki Szlacheckie - oficjalna strona internetowa

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start

Informacja dla mieszkańców gminy

Email Drukuj PDF

Zgodnie z zapisami art. 28aa ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy.

W debacie nad raportem o stanie gminy mogą zabierać głos mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami - co najmniej 20 osób. W zgłoszeniu musi zostać podane imię i nazwisko oraz adres zamieszkania zgłaszającego. Adres zamieszkania jest istotny z uwagi na to, że w debacie mogą brać udział tylko mieszkańcy gminy.

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu 29 maja 2019 r. tj. do godz. 15.30 w sekretariacie Urzędu Gminy Łęki Szlacheckie pokój nr 18. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Prosimy o przestrzeganie terminów składania zgłoszeń.

 
PPWOW

Aktualności


Dzisiaj jest: Poniedziałek
9 Grudnia 2019
Imieniny obchodzą
Delfina, Joachim, Joachima, Leokadia,
Loda, Waleria, Wielisława, Wiesław

Do końca roku zostało 23 dni.
Zodiak: Strzelec



 

 

 

 


 

 

190606 harmonogram

wielkogabarytowe

dziennik_ustaw_xxx

161004 mapa

190111 baner

150730 RSIP-Baner

160916 logo

150521 logo

logo

160824 LOGO

170918 baner

151117 obywatel slider

140602_io

141114 logo

mini_CEiDG

160707 GP

baner_boczny_elearning

141007_lokals

151203 logo

140129_flagaUE

170710 banner